miércoles, 20 de mayo de 2015

La meva Autoavaluació


El curs està acabant i en ell estem finalitzant l'assignatura d’Educació del Moviment. Al principi en general,  ens esperàvem una assignatura amb un contingut de practica major, és a dir, que la realització d'activitat física i el moviment estiguessin més present. Al principi quan vam començar les classes no acabi d'agafar el fil fins passades unes 2 setmanes, no havia fet mai un bloc i les primeres classes teòriques em van semblar molt filosòfiques preguntant el perquè a moltes coses, però a poc a poc vaig anar adaptant-me i em vaig adonar que les paraules poden tenir molt més significat del que pensem i vaig començar a agafar el corrent de l'assignatura. 
Tot i això, m'ha semblat una assignatura totalment diferent a totes les altres, tant a la universitat com en escolaritat anterior, ja que hem après la matèria mitjançant una comunitat d'aprenentatge amb els nostres propis blocs i les nostres aportacions personals a més d'algunes activitats realitzades en grups a classe, com són els pòsters, els díptics o els grups puzles entre moltes altres.

M’agradaria destacar la lectura del llibre de Daniel Pennac, que hem va agradar molt perquè llegint-lo hem van vindre molts records de l’infància.

En el meu cas, m'ha costat una mica enganxar-me en el tema dels blocs, tot i que si que seguia totes els dies l'assignatura en classe i he participat en totes les activitats durant el curs, hem costava transmetre-ho al meu bloc perquè era prou inexpert en aquest món, hem costava expressar-me i no sabia molt bé per on agafar-ho, també era una nova forma de treballar que no estava acostumat, i arran d'això passaven les setmanes i seguia sense aportar res de nou en la comunitat. Llegia les entrades dels meus companys i la del professor per agafar idees i a l'hora de la veritat no veia gens clar per a dir o aportar. Però a poc a poc em vaig fer la idea i vaig començar, potser una mica tard però amb temps, per poder ensenyar a la resta les meves idees, experiències i arguments mitjançant les entrades del bloc. També he compartit els meus coneixements durant les classes teòriques i pràctiques de l'assignatura quan fèiem “debats” sempre en els inicis de classe, o quan hem fet alguna activitat amb Victor, el professor d’aquesta assignatura. Amb les xarrades i les dinàmiques amb la classe i amb els companys he après coses d'ells i he pogut donar-los la meua opinió de vegades amb els temes que es donaven al llarg dels quatre mesos.
En general m'ha servit la forma de plantejar l'assignatura per aprendre la matèria d'aquesta, i poder conviure-la al costat dels meus companys que entre uns i altres ens hem fet sentir com a alumnes i professors i viceversa.


I per resumir la meva autoavaluació de l'assignatura  sobre un set i mig.

1 comentario:

  1. Crec que has fet un treball molt correcte, però m'he quedat en ganes de més. Pense que amb més dedicació podies haver tret resultats excel.lents. Eixe "hem costava expressar-me i no sabia molt bé per on agafar-ho" de que parles és un síntoma del que vull dir. A tots ens passa eixa angoixa davant el paer blanc, i superar-la no és questió tant d'inspiració com de transpiració. Com dia Picasso (crec) que la inspiració em pille treballant! Espere que en el futur troves alló que cride la teua dedicació de veres.

    ResponderEliminar