miércoles, 4 de marzo de 2015

La meva millor profe

En la classe de hui hem fet un breu exercici pràctic que tractava de parlar sobre el nostre millor professor que havíem tingut .

En quant a mi, la millor professora que he tingut al llarg de la meua vida escolar va ser Tere, mestra de Educació Física durant tota l'etapa de primària. 
A nivell educatiu, era una professora prou seria i competent, que tenia molt ben organitzats els trimsetres , practicàvem gran varietat d'esports , feiem treballs obligatoris del esport que practicàvem en aquell moment i a mes ensenyava molt be , per al meu gust.
A nivell personal, era una professora molt propera cap als alumnes, es preocupava molt per tots, sabia com tractar a cadascú i que fer per tal de motivar-mos a tots. Un dels aspectes que recorde prou be, era la cantitat de discussions que teniem els xics amb ella perquè feia equips molt barrejats amb xics i xiques i això no ens agradava gens. 

A part de tot això.  el que crec que va ser el motiu per el qual era la meua professora favorita era el bon rollo que duia en ella, ella era futbolista com jo, era capitana del equip del Llevant Femení i això per a mi era un detall molt especial, ja que jo era xicotet i m'agradava molt el Futbol i la tenia com a referent a seguir, aleshores jo intentava fer totes les activitats perfectes per a que ella hem felicitara i ella a la vegada disfrutava i m'exigia mes per tal de vora fins on podia aplegar.

Per a finalitzar, dir que l'any passat la vaig veure després de molts anys i vam seguir tenint el mateix bon rollo que anys arrere. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario