miércoles, 22 de abril de 2015

DIPTIC DELS VALORS EDUCATIUS I NO EDUCATIUS DEL MOVIMENT


Ací vos deixe el Díptic que hem fet Vicent Santamatilde , Mario Ruiz i jo , en els que hem exposat els valors educatius i els no educatius que transmet el moviment en l'educació.

Esperem que vos agrade. Un abraç.

EL MOVIMENT ES EDUCATIU
EL MOVIMENT NO ES EDUCATIU

-L’activitat física amb fi establert del que es vol realitzar es un signe de que son educatives.

-Els valors educatius dels continguts es troben en la valoració que els assignem, no en ells mateixa .

-Mostra interès implícit per lo valuós, té fins i medis valuosos i estan dirigits a estos.

-S’adquireixen capacitats físiques i socials, però també desenvolupem el coneixement i la nostra ment.

-Fomenta el respecte mitjançant el joc net i el seguiment de les regles

-S’aprenen destreses i al mateix cop es combinen amb el desenvolupament del coneixement.

-Es necessària  una justificació

-Existeix una intencionalitat que permet el que permet adquirir coneixement.

-Permet autorealitzar-se

-L’activitat física sense un fi establert del que es vol realitzar es un signe de que no son educatives

-Hi ha una aplicació errònia dels valors intrínsecs i extrínsecs.


-Les activitats no compleixen el propòsit de la EF

-Si deixem que realitzen la practica lliurement no podrem saber si tindran valor educatiu o no.

-Fomenta el odi als adversaris, guanyar per damunt de tot, intolerància, a demés pot suggerir un destrament bel·licista.

-Si les destreses sols son útils si contribueixen al desenvolupament i la promoció de procediments tàctics i estratègies dinàmiques.

-No presenta una justificació

-No mostra una intencionalitat que permeta adquirir el coneixement.

-El moviment no declara amb validesa i precisió quins son els objectius a assolir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario