Ací vos deixe el Díptic que hem fet Vicent Santamatilde , Mario Ruiz i jo , en els que hem exposat els valors educatius i els no educatius que transmet el moviment en l'educació.
Esperem que vos agrade. Un abraç.
EL MOVIMENT ES EDUCATIU
|
EL MOVIMENT NO ES EDUCATIU
|
-L’activitat física amb fi establert del que es vol realitzar es un signe
de que son educatives.
-Els valors educatius dels continguts es troben en la valoració que els
assignem, no en ells mateixa .
-Mostra interès implícit per lo valuós, té fins i medis valuosos i estan
dirigits a estos.
-S’adquireixen capacitats físiques i socials, però també desenvolupem el
coneixement i la nostra ment.
-Fomenta el respecte mitjançant el joc net i el seguiment de les regles
-S’aprenen destreses i al mateix cop es combinen amb el desenvolupament
del coneixement.
-Es necessària una justificació
-Existeix una intencionalitat que permet el que permet adquirir
coneixement.
-Permet autorealitzar-se
|
-L’activitat física
sense un fi establert del que es vol realitzar es un signe de que no son
educatives
-Hi ha una aplicació errònia dels valors intrínsecs i extrínsecs.
-Les activitats no compleixen el propòsit de la EF
-Si deixem que realitzen la practica lliurement no podrem saber si
tindran valor educatiu o no.
-Fomenta el odi als adversaris, guanyar per damunt de tot, intolerància,
a demés pot suggerir un destrament bel·licista.
-Si les destreses sols son útils si contribueixen al desenvolupament i la
promoció de procediments tàctics i estratègies dinàmiques.
-No presenta una justificació
-No mostra una intencionalitat que permeta adquirir el coneixement.
-El moviment no declara amb validesa i precisió quins son els objectius a
assolir.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario